Jag förvånar mig själv

Vaknar av mig själv kl. 7.30! Snacka om att jag förvånar mig själv ibland, då jag somnade
runt halv tolv igår och vaknade upp första gången vid ett tiden och trodde jag sovit hela
natten, men inte då!

Men är mest förvånad över att vakna halv åtta, häärligt Marcela, då har jag hela dagen till
saker att göra då. På listan står det t.ex:
* städa rummet! Tro mig, det behövs verkligen...
* träna lite på gymmet. Idag blir det att köra armar.
* Handla lite snabbt och laga god lunch. Funderar på quinoa med keso och något kanske?
* fixa bloggdesign om jag hinner, för städningen lär ta upp hela dagen.

Fast först blir det gymmet och lunch, sedan kommer städningen. Ska göra det mysmys
på rummet, har lite planer som kanske blir till för rummet med inredning och sådär.
Så byta om från understället till träningskläder nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback