Helgen i ord

Efter jobbet i lördags satt jag på en buss i två timmar till Södertälje, lång tid
men vad gör man inte för lite mysig tid med underbara människor? Blev i alla fall
en härlig filmkväll med mycket skratt. Och oj vad vi höll på för att få igång den där
filmen, gick ut med små påsar chips och en skål dipp också, ja-aa-då!

Men film blev det tillslut, två stycken, Paranormal Activityoch någon annan jag inte minns
namnet på. PA var rätt seg i början, eller väldigt seg eftersom vi övervägde att byta film.
Fast vi valde ändå att se färdigt den och jaa, vissa scener var riktigt creepy.

Vi gick hemmåt vid fyra kanske, så det var en sen natt. Igår så åkte jag till Alice i Eskilstuna
också, vilket var oerhört mysigt. Vi bakade chokladscones, och jag har nästan inte ätit
något godare! Sedan gick vi även och åt på en fantastisk kinarestaurang! Man fick plocka
ihop en egen tallrik med mat, som man lämnade in i en disk och så fick man kolla på
när de wokade allt!

Dit vill jag igen, många gånger till <3

Men har haft en underbar helg med mysigt folk. Och nästa helg ska också bli bra med
annat mysigt folk. Snart är det dessutom Paris som gäller! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback