Goosh, next stop Paris!

Haha shieet, mindre än 24 timmar kvar tills jag sitter i Paris. Känns hur bra som helst, checkat in online och väskorna är packade. Oj oj, pirrigt är det här! Och jag och vännerna har suttit och fixat naglar, haft ansiktsmask och fnissat åt allt möjligt tillsammans. Supermysigt!

Så nu blir det dags att bädda sängen och sova. Hade tänkt dra och gymma imorgonbitti innan vi åker iväg, tjooho! Känner att jag måste, sugen som fan, haha... *nöörd*

Väskan är i alla fall packad, råkade gå över 15 kg, meeen jag skyller på att vi är fler på en väska, höh. Okej...två men ändå!

Så jag säger god natt nu och ska se till att hinna blogga innan vi åker imorgon! Ska också försöka aatt kanske ta mig till ett internetkafé under veckan för att blogga lite också.

Ha det fint allesammans, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback