Fredagens utgång

Äntligen fick jag träffa lite folk från klassen i gymnasiet. Vissa har jag inte
träffat sedan i slutet av sommaren, andra sedan studenten. Så jaa jag var lycklig
i fredags, oerhört glad och vi var kärleksfulla allihopa!

Förfest hos en vän i stan, min sex on the beach-färdiga blandning från Tax freen
var inte alls god, usch usch.. Men ut kom vi i alla fall. Nyköpings bästa (enda egentligen?)
uteställe. Träffade vänner men lärde även känna nytt folk!

Röjde och dansade och kvällen på krogen var alldeles för kort, så vi hamnade på en
efterfest, men tyvärr drog vi för tidigt. Hade gärna stannat, men inte utan Lina! haha.
Men kvällen var ändå inte slut, för det blev en nattlig vandrig och jag och Catta lyckades
gå vilse i högbrunn för att äta pyttipanna.

Grym fredagkväll och nu längtar jag till nästa gång, till löning och helg igen.
nu är det dags för lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback