Vicky Christina Barcelona

Äntligen kommer recensionen om filmen Vicky Christina Barcelona.



Handlar om två amerikanska kvinnor, Vicky och Christina som spelas av Rebecca Hall och Scarlett Johansson, de är vänninor och ska resa på semester till Barcelona. De bor hos någon släkting eller något till Christina, om jag inte minns galet. På en konstutställning träffar de den mystiskt snygge konstnären José Antonio (spelas av Javier Bardem). Helt plötsligt blir de bortbjuda av honom för att åka till ett annat ställe utanför Barcelona.
Det är där allt händer, allt möjligt händer verkligen!

Resten av filmen är väldigt sexig och oerhört sensuell. Mycket sexscener och mycket begär och längtan efter varandras kroppar är stor. Alltså en film i min smak, jag gillar att den har historia, spanska, latinokroppar, kärlek, intriger, sex, konstverk och dramatik.



Har hört ett par som inte tyckte om filmen. Men jag gillar den verkligen, för den innehåller allt. Står att det ska vara en romantisk komedi, men jag håller inte riktigt med om att det är en komedi. Jag fängslades bara av filmen, på ett helt annat sätt. Jag älskade musiken och sättet de filmade på. Konstverken och ja.... sexet.. För det var hett och dramatiskt, vackert på något sätt.



Hahah, nu låter jag bara galen eller som en kååtis. But that's who I am.

Men jag tycker i alla fall att ni ska se filmen. Sedan får ni väl bilda er egen uppfattning! Jag gillade den i alla fall väldigt mycket och ser den nog snart igen.

PussPuss


tro inte att detta är värsta porrfilmen. De har mycket sex och såå, men de visar ju inte allt för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback