Uttråkad till tusen, det gör inte susen

Sitter fortfarande i skolan, har varit och lunchat och just nu redigerar jag bilder och lyssnar på en skön Dance-kanal på radion.

Egentligen borde jag skriva klart religionen, men jag orkar inte. För jag orkar inte ens vara här överhuvudtaget!! Men jag mååste, tyvärr... Och så måste jag skriva en reflektion för ett gammalt arbete i Grafisk kommunikation, för att få ett högre betyg eller något..

Har två större arbeten i foton kvar också, som ska vara färdigt imorgon, så det ska jag också göra. Men det fixar jag idag, är väl bara budgetövningen i foto som jag tror är svårare än vad den förmodligen är. Men jag fixar det här, ellerhur!?

Måste arbeta nu.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du fixar det - det e jag hundra på!!

2009-05-28 @ 14:01:09
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Carolina

Ja justja , den är kvar också. Men skrev ganska mycket i Måndags så det känns som att det kan jag ta på måndag morgon.



klart du fixar det bruden!

Du är ju bäst ;)

2009-05-28 @ 14:02:43
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Jaa, lite så är det faktiskt :)

2009-05-28 @ 14:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback