Trött, segt med en sexig solbränna

Jahopp, då var jag hemkommen helt nu då, efter en 12 timmars filminspelning och lite mat och fika på en 40-årsskiva.
Just nu sitter jag i soffan med mamma och Roger, de tittar på VHR och BoogieNight.. Ett musikprogram med massa 70 - 80-talshits typ.
De sitter och lyssnar på massa musik som är nostalgi för dem, just nu spelas t.ex. Daddy Cool - Bonnie M.

Dagen idag har, även fast jag inte gjort så mycket, känts väldigt slitsam. Har ju mobilbloggat lite under dagen, och skickat in lite bilder. Men nu tänkte jag dokumentera dagen.


Kl. 06.00 på morgonen, På gång till bussen


Här börjar filmteamet att film för dagen


Vi tog en promenad genom Trosa-city, haha


I väntan på att få göra något vettigt...


Jaag och Carro  var måttligt roade.


Filmteamet och tusentals omtagningar...


Den manliga huvudrollsinnehavaren liknade Trevor i SATC, lite grann iaf!


Min enormt sexiga solbränna.. kul till studenten.!!

Det var lite bilder som en dokumentation över dagen. Väntade i ca tio timmar på att få göra något, gjorde grejer i en och en halv timme kanske, sedan var dagen slut... Halv åtta på kvällen, och då hade vi varit i Trosa sedan kl. 8 på morgonen.. Kändes lite b, men pengar fick vi  ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback