Tired of using technology

Nu tänkte jag säga god natt för idag! För det är dags för mig att sova, då jag har håålligt igång hela dagen. Och jag lär göra det imorgon också. Så jag behöver lite sömn. Imorgon kommer jag inte heller sitta i skolan lika länge, bara till kl. 16, men jag lär plugga när jag kommer hem. Eller det kommer behövas!

Har suttit och pluggat Naturkunskap i tre timmar nu ungefär, och jag är inte klar på långa vägar. Skriver lättare anteckningar så det ska vara lätt att plugga på!

Men sova var det va?
Hoppas ni haft en riktigt braa dag. Jag hoppas på att få andas ut snart.
PussPuss natti natti <3

Kommentarer
Postat av: MIA

Fin blogg du har tjejen :D

2009-05-07 @ 12:55:47
URL: http://miaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback