Time to say good night

Ligger i soffan i en väldigt konstig och obehaglig ställning, haha. Men jag orkade inte sitta upp. Kollar på Djurpolisen i Houston på Animal planet också och kollar runt lite på nätet.

Ska ta och göra mig iordning nu också, för att sedan gå och lägga mig. Imorgon ska jag sitta kvar i skolan ett tag, och jobba med grejer så jag blir helt klar med skolarbeten. Kommer kännas riktigt bra!

Men nu ska jag nog ta och hoppa i säng. Blev riktigt trött, har ju inte sovmorgon imorgon heller. Är så suugen på att baka nya cupcakes också, för att jag handlade lite strössel idag, thihi.

God natt på er och sov så gott!
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Tack så mycket! :) Hattpinnar, menar du nog..? :) Det är pinnar, vanligtvis i pläterad metall, med en "hatt", ett stopp längst ner, som man sätter pärla/-or på och sedan gör en ögla på. Mvh Sofia

2009-05-28 @ 00:19:37
URL: http://sofia-sanem.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback