Time for bed

Ojsanhoppsan vad sent det råkade bli! Jag som varit trött hela dagen och hade en tanke på att lägga mig runt 21-22.. Men så blev det inte för att jag tänkte att det var för tidigt.

Brandövningen idag gick förövrigt väldigt bra. Höll bara på i en timme, och vi som trodde det var längre. Trevligt är det också att vi får lön för detta. Vi fick kolla på filmer, gå igenom lite grejer och sådär. Och jag visste inte att det är så många som har en brandsläckare hemma.. Visste inte ens att vi hade en!
Har ni brandsläckare hemma?
Jag har även fått lära mig hur man skulle göra för att släcka en person som brinner, med hjälp av en eldfilt. Var riktigt kul faktiskt, så han tände eld på en docka som vi fick släcka sedan. Och så fick vi lära oss hur man släcker med brandskäckare och sådär också. Så det var riktigt kul och lärorikt. Var mycket snack om chipsbränderna, inte så konstigt egentligen.

Aja, nu måste jag sova, är gaalet trött. Och imorgon är det omprov i matteB.. Jag får se hur det går, jag det som det kommer. Och sedan vill jag bara få det överstökat. :P

Hoppas ni haft en bra dag och att ni sover gott.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback