Skööönt!

Ååh  så sköönt..! Nu har jag skrivit två prov under förmiddagen och det kändess riktigt bra. Tror att jag får G i alla fall, och bättre det än IG som jag fick på provet i Geografi om klimat.

  • Relanseringen ska vara klar, redovisning osv.
  • Projektarbetet ska finnas på webben
  • Projektrapporten ska vara färdigskriver och inskickad
  • Naturkunskaps prov om Genetik
  • Geografi, omprov om klimatet
  • Naturkunskap omprov om atomer
  • Spanskaprov, för att tenta av steg 5
  • Grafisk illustration, redovisning om pop art
  • MatteB, nationella omprov
  • Mediekommunikationsprov   
  • Redovisning av projektarbetet
  • Filosofiarbete
  • Religionsarbete om Scientologer.
  • Oppositioner.
  • Slutfoto uppgiften
  • Budgetövning i foto B

  • Jag kunde stryka två grejer från listan nu, men jag kom på att jag var tvungen att skriva i två nya saker i listan. Fotoarbeten som vi har i FotoB. Men det klarar jag under helgen!

    Och nu ska jag göra Power Point presentationen för morgondagens redovisning av projektarbetet.
    Kewl, kewl! Får checka med Carro sedan om hon tycker att den är bra.

    På Grafisk illustration ska vi kolla på film tror jag, så jag och Carro ska kööpa goodis och Sofis mode, muuums! Är så  galet sugen, speciellt på choklad... jävla mensmage! haha.

    PussPuss


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback