Sista dagen för vecka 19..

God morgon på er! :- )
Hoppas ni sovit gott! Det har jag gjort, men jag skulle vilja sova lite längre.

Idag är det söndag, sista dagen för den här veckan alltså.. Sedan börjar en ny spännande vecka med nya dagar för att plugga järnet! Blir mycket nu i slutet av gymnasiet, men vafan jag får ju ta studenten sedan och då ska det firas!

Vad händer idag då? Joo jag ska jobba, jobba och jobba. Från kl. 10.30 till 18.00, ungefär. Söndagar brukar kunna bli lite långtråkiga, men det ordnar sig. Och när jag kommer hem ska jag sitta och plugga matte så mycket jag kan. Har omprov i Matte B, nationella på tisdag... Känner väl att jag inte pluggat tillräckligt, har inte pluggat alls om jag säger så då. Så vi får se hur det går, annars får jag väl söka för folkhögskolan eller Komvux i höst.

Men nu måste jag stiga upp och äta frukost. Magen börjar kurra när jag ligger här i sängen.
Skriva en recension ska jag också göra!
Beesitos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback