Oj vad sent det blev

Ligger i sängen just nu, har precis lagt mig och är fullt redo för att sova!
Imorgon blir det jobb och jag jobbar i nästan åtta timmar, härligt en söndag med 100% OB. Fååå Shåå!! *gangsta talk*
Men det blir en rätt lång dagi alla fall och jag måste upp runt halv åtta- åtta, lite segt men vafan. Därför borde jag sova nu.

Som jag skrev tidigare såg jag ju Vicky Christina Barcelona ikväll, men jag vill skriva en ordentlig recension, därför väljer jag att skriva den imorgon kväll efter jobbet, om jag inte hinner innan jobbet. Vi får se. Men vet ungefär vad jag ska skriva redan, men som sagt. Vill ju att den ska bli braa och då måste jag vara klar i huvudet! höhö

Men nu tänkte jag säga God natt och hoppas ni haft en bra dag.
Sov gott och dröm sött!

Beesitos dulcesitos! <3

Kommentarer
Postat av: Cristian

Jag bemästrar väl Svenska, Spanska, Engelska och en del Italienska också :) Så man är rätt multi-språkig liksom. Vilka språk pratar du förutom Spanska och Svenska?



Jag jobbar på Gröna Lund. Världens roligaste jobb. Klagar inte direkt på de långa passen, känns lite tungt bara när man har jobbat sen tidig morgon till sen kväll och kommer hem och ska sova och upp och jobba samma pass imorgon. Haha.



Kram!

2009-05-10 @ 01:22:19
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback