Now it's time for something..

För nu är det dags för sängen.. Ska bara göra mig iordning och sådär, sedan ska jag sova. Igår somnade jag tidigt, för att vara jag såklart. Somnade runt halv tolv och det verkar bli samma sak nu. Sköönt som fan tycker jag! Har precis kollat klart två avsnitt av SATC också, snart är jag klar med hela säsongen, vi segar så jävligt bara.

Dagen idag har varit riktigt bra faktiskt. Har checkat av en grej från listan, så det känns riktigt skönt. Och imorgon får jag checka av två grejer till, häärligt härligt!

Efter skolan åkte jag och simmade, körde hårt som faan, men fick jätteont i axlar och nacke, så jag kunde inte köra så mycket mer. Men ett par längder blev det i alla fall. Senare hämtade papi mig från badet och vi åkte och käkade på Kohiro. Muumsigt, jag tog en Bento, sjuukt mycket mat och snacka om att jag blev mätt!
Sedan åkte vi till Stomta, hämtade ut mitt efterlängtade paket och sedan skjutsade papi hem mig.

Så nu har jag småtestat grejerna lite, men får bli mer imorgon och i helgen, gaaah vad kuul!! Är så sugen p åatt dra ut och fota nu och så, men vill bli klar med skolarbeten först, så jag kan slappna av och låta fantasin flöda.

Dags att säga god natt.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback