När magen kurrar

Nu har jag äntligen rast och jag sitter och mumsar på min matlåda. Har suttit i kassan sedan kl. 11 och det har varit mycket folk till och från. En tant sa en rolig kommentar när hon inte drog kortet ordentligt, och jag kunde inte låta bli att skratta! "Jag får trycka på kortet nästa gång", haha jaa jag och mina fantasier säger jag bara.

Med bara fyra timmar kvar på jobbet, känner jag att jag gärna skulle kunna gå hem nu. Vill ju plugga lite matte till tisdagen. Har haft lunch i tjugo minuter, men eftersom vi är två måste jag springa så fort klockan ringer. Så på tjugo minuter har jag bara hunnit ta två tuggor av min mat! Faan det är tookigt var folk det är här idag! Har inte hunnit äta och maten har blivit kall.

Men nu tror jag att jg kan äta lite i alla fall. Vill juu ha en halvtimmes lunch ju.
Vad ska ni hitta på idag?
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback