Näättinätti!

Nee nu ska jag ta och lägga mig.. Hade tänkt plugga hela kvällen, men eftersom jag kom hem så sent idag så orkar jag verkligen inte göra det.. Känner mig så galet seg och jag somnar när som helst. Och skulle jag skriva som uppsatser nu skulle de bli total fail. Så jag får göra det imorgon istället.

Vad händer mer imorgon då?
Ska till mormor o morfar på förmiddagen för att fota blommorna i deras trädgård. Mormor ville det, hihi. Sötnos morföräldrar jag har.
Sedan kl. 13.oo börjar jag jobba och jobbar fram till 18.15. OCh som jag mår just nu så skulle jag helst stanna hemma, glassa ute. För det ska bli så tokigt bra väder hela helgen juu.. Men men, istället måste man sitta inne och slita..

Aja, nu ska jag ta och sova.
Hoppas ni haft en bra dag.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback