Jag vill ut i världen!

Har haft fotolektion och skrivit ned vad jag vill göra för slutuppgift i foto. Det tog ungefär halva lektioonen, inte riktigt då. Men sedan hade jag inget att göra så då har jag kollar runt lite på nätet, tills jag kom på att kolla lite volontärresor.

Nu har jag hittat en hel del bra sidor och arbeten som jag gärna skulle vilja söka till. Ska kika lite mer ikväll tror jag och jaa... Lägga undan pengar så jag kommer iväg på dem!

Har även varit duktig och anmält mig som översättare till en organisation. Så förhoppningsvis kan jag bli översättare och hjälpa faddrar och fadderbarn att kontakta varandra. Blir på spanska då och jag tycker det verkar hur spännande som helst!

Ååh, jag vill verkligen ut i världen, se, uppleva, lära känna nya människor och hjälpa till.
Skulle vara så himla underbart och det är verkligen något jag drömt om i flera år.
Kunna fota massa dokumentärfoton och så också är ju bara ett plus!

Men nu ska jag snart gå till maten.
Pusspuss hoppas ni får en fiin fredag.

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSETS

ja jag vet vilken du menar! Va kul :D Jag tror att jag kommer bli nöjd :)

2009-05-08 @ 22:32:21
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback