Jag är en dålig barnvakt

Haha, skulle sitta barnvakt nu, åt lillebror. Men han blev sur på mig för att jag inte orkade leka och grejer. Fick värsta utbrottet på mig och bara skrek, haha. Så han följde med Roger upp för att springa istället. Och orkarj ag inte så orkar jag inte.

Lite komiskt bara att han ska bli så sur för ingenting. Och när han gör som han gör så kan jag inte låta bli att skratta, så jag försökte dölja det för att inte verka elak, men det gick inte. haha.
Sööötnos han är.

Usch, nu är jag sjukt sugen på något sött, samtidigt som jag är småhungrig. Får se vad vi har hemma, tror det finns bullar i frysen, muuums.

vad ska ni göra idag?
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback