Har börjat med småpyssel

Jag har som nyårslöfte att börja pyssla lite mer, för att göra anspråk på min kreativa sida. Så för ett tag sedan köpte jag lite grejer för att göra armband, och hittills harj ag gjort tre jättefina armband. Sista jag gjorde var igår till mamma. Och så hade jag mitt armband också, men tyvärr så hände en tråkig liten sak idag, jag tappade det påväg till Stadshuset.



Här är armbandet som jag gjorde till mig, med en fin jordgubbe.


Och till mamma med Koi-fisken


Det är lite över hur de ser ut nu, men jaa man får väl ha överseende eftersom jag precis har börjat göra dem. Jag har en ny plan över hur kommande armband ska se ut, så igår klickade jag hem lite mer grejer.

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Marre

Va fina! :D

2009-05-23 @ 11:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback