Goooooomorron Sverige!

Här sitter jag i skolan, och har suttit i uhm.. en timme? Måndag morgon och en ny skolvecka, joo tack. En ny skolvecka med stress och massa prov.. Måste bestäma datum för mitt femte prov också, i spanska. Kontakta läraren snart, ja visst!

Jag är klar med det som ska göras för TEXT-kommunikationen, så jag ska börja arbeta lite med religionen, ska nämligen skriva om Scientologer, väldigt intressant tycker jag! Inte för att jag är så insatt ännu, men jag tycker det är intressant att lära sig om nya religioner, tankesätt osv.
Jag kanske blir näste Tom Cruise? Noo way..

Min lista för den här veckan ser ut såhär, och allt som jag avverkat är överstruket såkalrt.

  • Relanseringen ska vara klar, redovisning osv.
  • Projektarbetet ska finnas på webben
  • Projektrapporten ska vara färdigskriver och inskickad
  • Naturkunskaps prov om Genetik
  • Geografi, omprov om klimatet
  • Naturkunskap omprov om atomer
  • Spanskaprov, för att tenta av steg 5
  • Grafisk illustration, redovisning om pop art
  • MatteB, nationella omprov
  • Mediekommunikationsprov
  • Redovisning av projektarbetet
  • Filosofiarbete
  • Religionsarbete om Scientologer.
  • Oppositioner.

Hm, kunde bara stryka en grej... Men men, det är minst fyra saker som stryks denna vecka. Det är dessutom kortvecka, underbart skööönt!

Men nu ska jag ta och forska lite kring Scientologerna. ;- )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback