God kväller där borta!

Här sitter jag, hemma i baren. Borde ha börjat plugga för länge sedan, men ska ta och göra det nu istället.
Jobbet idag har gått bra, varit väldigt stressigt, så pass att jag knappt hann äta. Men men, det lugnade ner sig lite då i alla fall.

Var ett gäng killar, vet inte var de kommer ifrån men lät som att de var från Polen, Ryssland eller något liknande.. 18-åringar tror jag, en av dem var det i alla fall. Under en dag har de besökt oss tre-fyra gånger och på de gångerna har de sammanlagt köpt 11 st sex-pack öl... Och druckit och kört bil.. Så jag hoppas liite, väldigt mycket, att polisen kanske gör en kontroll på dem? För mot slutet när de kom sista gången var de riktigt odrägliga och jobbiga.. De smällde till en kvinna i ansiktet med en pinne, med en hård jävla snärt! Men jaao, meningen var att han skulle smälla till sin vän.

Men jaao, det har varit en intressant dag på jobbet, med måånga olika människor. Kan vara kul att se ibland, men många gånger blir det alldeles för mycket.

Aja, sätta igång lite musik via Spotify och sedan ska jag ta och plugga matte. Viktigt viktigt!!

Ha en mysig kväll.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback