God kväll och ursäkta...

för den dåliga uppdateringen denna helg.
Kom hem för ungefär en timme sedan från Södertälje och nu sitter jag har är barstolen.
Ska snart skära upp lite melon och sätta mig och plugga filosofi, och fördjupa mig i Kausalprincipen, intressant tycker jag. Och imorgon ska jag skriva en uppsats om det, svårt och klurigt.

Igår kom jag till Södertälje i alla fall, var bara Robin som visste att jag skulle dit, busig jag är.
Kom dit i alla fall och såg att ingen var hemma så jaa jag väntade på Robin och bara tog det lugnt.
Hela kvällen var lugn och idag har vi varit ute och gått i ssolen hela dagen.
Varit riktigt mysigt, det enda som var jobbigt var att jag inte kunde sova inatt, hade typ separationsångest och sådär.
Vet inte vad det var med mig, klarade bara inte av att somna.

Men men, nu ska lillebror spela på min laptop.
Skriver när jag pluggat.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback