Finally at home, sedan iväg som statist

Hemkommen för dryga en timme sedan, sjuukt skönt måste jag säga. Blev färdig med Slutuppgiften i foto i alla fall och nu har jag en fotouppgift kvar och reflektionen för GK.

Och nu ska jag nog alldeles strax duscha och sedan sova. För imorgon händer det lite grejer.. Jag ska nämligen upp runt kl. 5 imorgonbitti och ta bussen till stan kvart över sex på morgonen! Det är fanimig galet, men det är nämligen så att jag ska till Trosa och jobba som statist. hihi kuul ju. Vi ska tydligen vara servitriser och jar har inte riktigt några bra kläder för det, så jag improviserar lite med en svart klänning, vit tee och en svart väst över. Kanske  ser lite servitrisaktigt ut?

Berättar mer hur det går då, och dokumenterar med bilder.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback