En trevlig dag, men nu blev det sent..

Idag har jag inte gjort så mycket, men tillräckligt för att inte vara så rastlös.
Jag har t.ex. bakat och haft sönder våran elvisp här hemma, så det är väl dags för en KitchenAid snart.
Sedan har jag fotat och redigerat lite, bilderna har ni ju sett men det kanske kommer fler bilder snart, kan ju inte visa er allt direkt!

Hm, vad har jag gjort mer? joo jag har jobbat, druckit en äcklig energidricka... skriver mer om den imorgon!
Och efter jobbet åkte jag till Rogers föräldrar för att äta middag, var ju ändå på hemvägen. :-)
Var trevligt och gott.

Nu sitter jag och lyssnar på en ny låt med Pink som jag verkligen fastnat för. Älskar både teexten och musiken, har alltid gillat hennes musik och hennes röst är sådär sexigt underbar.

Och imorgon åker jag skapligt mot Stockholm, familjen ska till moster och kusinerna, men de släpper av mig i Södertälje. Vill ju dit och mysa med min Mr. hihi
Så jag ska nog krypa i säng så jag orkar imorgon, kan ju inte vända på dygnet nu!
Ha en fortsatt trevlig kväll och sov gott!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback