En hyffsat tidig kväll

Det är lill-lördag, men efter ett par glas vin så blev jag trött och jag somnade till ett antal gånger under filmen vi såg. Så nu ligger jag här i sängen och ska sova. Jag orkar inte skriva så mycket heller, jag som hade ett par roliga saker att skriva om, men det får jag ta imorgon istället. Då blir det ämnen som den knäppa telefonförsäljaren, snygga bilder och pyssel!

har haft en trevlig kväll i alla fall. Imorgon ska jag ta mig en lång sovmorgon, sedan kommer dagen bestå av plugg, fotografering, pyssel, städning och förhoppningsvis bakning! Har lite grejer att göra och får se vad som hinns med. Men en del saker prioriterar jag före andra, som tex. plugga och städa!

Ni får sova gott och hoppas ni haft en bra dag.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: emma ek

texten är lite utanför igen :(

2009-05-21 @ 11:21:11
URL: http://nysfc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback