En chill-fredag

Dagen har för en gångsskull varit bra, känner att jag varit glad och lätt idag. Kanske för att jag fått så mycket gjort denna vecka så jag är värd att ha en sådan dag? Nu ska jag bara se till att fota slutprojektet och sedan göra en fotouppgift som jag har missat, då är jag klar med allt inom FOTOB också, men det tar nog inte så lång tid.

Fredagen gick i alla fall bra och jag somnade hårt på bussen när jag åkte hem. Kom hem, hann äta lite och sedan for jag till jobbet. Satt där från kl. 17 till 20.15. Det var segt och inte så mycket människor, bara lite ibland. Kanske beror på att det var Hockey idag?

Och när jag kom hem igen så bjöds det på god grillad kyckling med bulgursallad och sådär. Riktigt gott. Mycket mer än så har jag inte gjort ikväll. Suttit och kollat runt på nätet, spelat lite och sådär. Och nu är jag riktigt trött och ska slänga igång en film jag köpte för inte så länge sedan. Vicky Christina Barcelona, någon som sett den kanske?

Får väl skriva en recension imorgon. Imorgon är det jobb förresten, men ajg har sovmorgon till kl. 13 och då ska jag utnyttja det, för jag har sovit så illa nu på senaste tiden.

Men men, en ny dag imorgon, och jag behöver sova.
Hoppas ni haft en bra fredag.
PussPuss


Kommentarer
Postat av: Cristian

Hallå!

Sorry för det sena svaret. Har varit helt uppslukad i en massa. Bland annat jobb, jobb, lite resor och ännu mer jobb. Haha :) Men nu är man på benen igen.



Allt bra med dig? Några nyheter?



Kram!

2009-05-09 @ 01:20:44
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback