Wow vad du är snygg....

... och jag menar riktigt snygg!
- Skönaste låten av CK, den heter Ä.G.E.R och är helt underbar, sjukt peppande då jag tar till mig av texten, haha.
Ä-G-E-R ingen knäcker dig, jag svär! Du äger!!

Sitter fortfarande hemma och ska packa träningsväskan för ikväll, sedan måste jag göra mig iordning för min buss går om ca en halvtimme. Har segat för länge nu,

Börjar skolan kl. 12 idag och sitter väl kvar där till runt 16, äta en macka på SubWich, nytt smörgåsställe i Nyköping, vad tänker ni på när ni gör namnet? Subway kanske? haha.

Har suttit och kikat bloggar hela morgon i princip, eller från det att jag fixade frukost. Vaknade runt nio och idag känner jag mig riktigt pigg, sovit i åtta timmar och det kändes skönt. Vet i nte vad det var med mig igår, för jag var galet trött. Sov åtta timmar igår natt också, somnade på en lektion och när jag kom hem sov jag även någon timme. La mig runt tio-tiden men somnade halv ett tror jag. Och soov till nio, så det var sköönt känner mig piggare idag som sagt.

Blir träning i eftermiddag och ikväll ska jag storstäda rummet och fixa bloggdesignen hade jag tänkt. Har kommit med lite idéer nu och jag kanske börjar i skolan redan, haha. Vi får se som sagt.

Vad ska ni hitta på en snööig dag som denna? Varför kan inte snön bara försvinna?
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback