Upplägg för veckan

Kom hem från gymmet för ett tag sedan och nu tänkte jag lägga mig i sängen och läsa lite och sådär. Gick bra att gymma men det var ju inte lika hårt som jag brukar köra. Kanske för att vi pratade mycket istället. Men bra gick det idag och jag fokuserade på ben och bröst. Så det blev tio minuter på Crosstrainern sedan benpress, och två olika bröstmaskiner.

Imorgon händer inte mycket, skola till halv fem, sedan städa rummet I guess.
Onsdag blir det simning och då är det fokus på det och jag tränar hela kroppen.
Torsdag skola och slutar kl. 12, så då drar jag nog till Hjortens igen och gymmar lite. Då ska jag fokusera mer på mage och rygg, så jag fördelar allt och låter de andra musklerna träna.

Fredag är det jobb och sedadn åker jag till tälje och spenderar helgen där. Vad som händer då får jag se.
Det är lite av hur veckan ser ut, sedan får vi ju självklart se om det blir andra planer också, brukar bli så.

Vad ska ni hitta på denna vecka?
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fullplanerad vecka igen =) Roligt. Imorn blir de uppsala universitet för min del och sen blir de fu på torsdag och frilufsdag på fredag. Ska nog träna alla dagar oxå så fort febern går ner och ja inte är svimfärdig längre. Helgen blir de melodifestival och jobb:)

2009-03-10 @ 13:39:38
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback