Sugen på tatuering

Ååh, suttit hela dagen i princip och varit sugen på en tatuering. Pratat med en vän som skissat upp lite idéer och då blir jag ju inte mindre sugen! Har kommit på två tatueringar som är relativt små och skulle vara perfekta som första tatueringar!

En av dem är en text på spanska i nacken. Skrivstil då tycker jag och det ska betyda något för mig också.
En annan idé är en rosett med en diamant i, precis ovanför foten. Får se om jag kanske gör det snart. Prata lite med papi i helgen om det, han är ju el experto! .

Men nu tänkte jag släcka ned och kolla lite på Gossip Girl innan jag somnar. Får fortsätta städa imorgon när jag kommer hem, lär inte bli så sent. Och MÅSTE jag skriva på mitt tal som ska hållas på torsdag. Börjar jag bli nervös? Ja visst! För jag avskyr att stå framför publik. Men jag ska fixa det, ska blir riktigt jävla bra denna gång!

God natt på er nu, och hoppas ni haft en bra dag.
Imorgon händer det grejer i bloggen och jag har världens överraskning. *Thihi*

PussPuss

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: tack! ja, jag ska fortsätta precis som jag gör! ingen ska knäcka mej inte!

2009-04-01 @ 13:25:41
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback