Nyklippt och frääsch <3

Ja, nu var jag nyklippt och fräsch. Och snacka om att jag är nöjd med min frisyr. Färgade inte håret, eftersom Carina sa att jag inte borde. För i vår och sommar ska man ha sin naturliga färg, men att man kan ljusa upp den en aning med slingor. Så jag fick några snygga ljusare slingor, som skulle göra håret mer galet och spännande.




De två små bilderna är förebilder. Kunde verkligen inte göra något med mitt hår, och luggen hade blivit alldeles för lång. Såg fan ingenting och flyttade bara upp luggen efter dusch så den fick ligga åt sidan. Skitfult och jättetråkigt.

Men nu ser det i alla fall ut såhär. Där baak, inte mycket skillnad på hårlängd, men måste tänka framåt med tanke på uppsättning för balen. Hon är smart hon, Carina.



Och framifrån ser det ut såhär. Jag är extremt nöjd i alla fall.



Tycker att jag ser lite äldre ut nu när jag framhäver ansiktet och ögonen mer. Innan kändes det så tråkigt och jag kände mig som tolv igen, när jag inte hade lugg eller något, hahaha!

Vad tycker ni om frisyren?
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Riktigt snyggt blev det :D

2009-03-18 @ 21:38:54
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback