Nej jag försov mig inte, det var med flit

Sitter fortfarande hemma, började för en och en halv timme sedan. Men jag valde att stanna hemma och ta elva bussen (om jag skulle må bättre). Det är så att jag vaknade inatt runt halv tre, sjuukt jobbigt för jag hade hela tiden en spykäänsla. Jävla förkylning som satt sig på svälj/spy-reflexen. Och kvar sitter den där också.

Låg i alla fall inne på toan i en timme inatt, utan att något hände, och jag ville bara soova sova sova. Men icke! Där satt jag och spände käkarna och buääh. Fast jaa, inget hände ju. Gick och la mig igen runt kl. 4 och kände två timmar efter då jag vakjnade av väckarklockan att jag stannar hemma ett tag och ser hur jag mår.

Även fast jag inte pluggat ett piss, så tar jag mig till skolan för att göra provet. Vill ju inte göra Love besviken, men det lär han bli ändå när han ser resultatet. Men ett G tänker jag faktiskt fixa!

Nu måste jag försöka få i mig något. Ska jobba ikväll och hela helgen också, känns mindre kul.

Vad ska ni göra idag?
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback