Myysfika med en underbar vän <3

Idag när jag och Carro var påväg till skolan så träffade jag på en vän av en slump. Min vän är faktiskt mitt ex, hör och häpna! Men det går som sagt att vara vän med ett ex, och han är en av mina bästa och mest underbara vänner! <3
Klockan var ju runt tolv och jag hade precis kommit med tåget från tälje, så jag hade inte lunchat.

Carro och jag gick vidare till folkan och han till sitt. Sedan fick jag ett trevligt litet sms från honom, och han frågade om ajg ville fika. Självklart ville jag fiika! Underbart ju!! Så vi möttes och drog till Hellmans, jag fikade inte då men det fick bli en Lax-bagel. muuums*

Pratade massor och hade det allmänt trevligt, och det har vi faktiskt varje gång vi träffas. Jag har aldrig tråkigt med dig, Johan! <3 Hoppas på att få träffa honom snart igen, hihi.

Vi har ju planerat lite inför sommaren, eller i alla fall en mysig sommarkväll som vi hade förra sommaren också, med god mat och underbara samtal/skratt.

Är ni vän med något ex?
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback