Mysigt väder, va?

Håltimme,håltimme... Är rätt uttråkad men jag får lov och vänta på lektionen som börjar om en och en halv timme.. Det är lugnt, har min musik, har en dator och mitt skissblock. Ska börja illustrera lite snart.

Var sjukt jobbigt väder ute också. Såg ingenting när jag gick här, då snöflingorna stack i ögonen på mig. Det blåser, är kallt ute och småsnöar, sådan där hård och vass snö som nästan är som myggbett mot kroppen. Inte skönt allt och inte mys. Var är våren?

Kollar lite roliga pysselgrejer också, som jag tänkt köpa hem. Får se vad det blir, men jag är så suugen bara! Känner verkligen hur det kreativa sprattlar i mina fingrar, måste göra något! Men jag har som sagt lite idéer och jag kommer självklart visa vad jag har gjort, här i bloggen.

Usch, saknar min älskade bejbi också... <3 Hoppas verkligen vi kan träffas i helgen.

Vad ska ni göra idag?
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Svar om 20s & 50s Fashion!: Ja jag hoppas det kommer tillbax helt, med lite modernare stuk. Men tack och lov är det ju faktiskt väldigt mkt i dagens mode som inspireras av just 50 talet :D



Kram

2009-03-10 @ 21:04:28
URL: http://yesterdayslie.blogg.se/
Postat av: Josefin

vilken fin blogg du har :)

2009-03-10 @ 21:46:39
URL: http://josefinsbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback