Måste köpa jeans!

Jag är verkligen i behov av jeans. Och just nu har jag tröttnat på att skriva reflektionen för cd-omslaget. Har inte kommit någonstans och det skulle ha varit inlämnat i måndgs.. så jag känner mig rätt dålig för det.

Sitter istället och kollar jeans på Ginas hemsida, och jag funderar på om jag ska dit och testa något par innan jag sticker till badet. Fast jag känner mig inte riktigt i form för att stå och prova kläder, vill helst inte gå på stan heller. Med tanke på hur jag ser ut. Jag är liksom nörden själv idag, iförd glasögonen, stora byxor, basketkängor och två toffsar. Aah och en gammal t-shirt jag inte använt på länge. Så jag har verkligen en sådan där "Don't-go-out-if-u-don't-want-to-scare-the-shit-out-of-people" dag idag, hahaha.

Får visa bild senare, men det är liksom min onsdagsoutfit. Pallar aldrig göra mig iordning då, eftersom jag ändå ska till badet och simma efter skolan.

Men har hittat två par jeans i alla fall, kanske får ta och testa dem imorgon, ska se till att göra det i alla fall! Här har ni dem:

 



Älskar jeansleggingsen, de skulle vara perfekta då de sitter tajt, även fast jag är kort!
Tips på andra bra affärer med snygga, rätt billiga, jeans?

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback