Klänningen från Nelly.com

I onsdags beställde ju jag en klänning och väskor från Nelly.com. De kom redan i fredags, men jag har varken haft tid eller ork till att lägga upp bilder här på bloggen. Men nu, som jag nämnde tidigare, så är det ett par stycken som tjatat på mig om att lägga upp bilder.

Så här kommer det några bilder, tyvärr ser man inte speciellt mycket, för att jag har rätt dåligt ljus i rummet och kamerablixten är väl inte den bästa. Ber om ursäkt för den dåliga kvalitén.







Skorna var jag tvungen att lägga till, hihi. De fick liksom, tillhöra outfiten. Blev bra tycker jag, men som saagt ursäkta mig för den dåliga kvalitén.

Klänningen är förövrigt med ballongkjol och en rosett vid u-ringen, men jaa. Det kanske syns, u-ringningen är i  alla fall inte så osynlig, haha.


Kommentarer
Postat av: Carolina

SCHNYYYGT VÄRRE :D

älskar väskan <3

2009-03-30 @ 21:02:19
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback