Inte mycket plugg inte..

Jag har inte pluggat mycket alls ikväll.. ingenting rättare sagt. Har sysslat med massa annat, fy skäms på mig! Måste ju plugga, så nu tänker jag ägna resten av kvällen till att plugga då. Gå bort från datorn helt och sätta mig någon annanstans. Chilla och svara på frågorna, sedan får jag väl skriva ned allt i word så jag har som anteckningar på det lite mer renskrivet än vad det är nu.

Har som sagt sysslat med annat, hittat en ny fin blogg som jag fastnade för! Och sedan har jag hittat ett intressant jobb som jag ska söka till, spännande!! Måste bara skriva ett nytt CV och personligt brev och sådant, inte gjort det på länge. Wooh, känns lite pirrigt, men jag vill fan ha jobb till hösten, och det ska jag ordna!

Plugga var det va?!
Pusspuss <3


Jag dissar mig själv för att
jag är så dålig på att plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback