Ikväll är jag Fröken Duktig

God kväll sötnosar!
Hoppas att ni mår bra och så en kväll som denna. Jag börjar faktsikt bli trött nu och ska alldeles strax göra mig iordning. Men jag lär ju agera stödjande vän hela natten då en vän till mig inte mår så bra. Men det kommer lösa sig, och jag är en god lyssnare, bättre det än talare i alla fall!

Ikväll är jag också Fröken Duktig, är verkligen stolt över mig själv! Det jag gjorde när jag kom hem var att äta, men som jag skrev i tidigare inlägg så var jag inte hungrig så jag hoppade över maten. Runt kvart över sex cyklade jag ned till gymmet, och löpbanden och cyklarna var upptagna. Som tur hade jag värmt upp lite med cyklingen, så jag började köra lite styrka.

Körde benpress (eller vad fandet heter?) och gjorde 60 stycken totalt. Tränade bröstmuskler i två olika maskiner och gjorde sammanlagt 80 pushar. eftersom jag är en noobie tog det mig lite lång tid kanske, men jag tänker ta det lugnt så det så! Gjorde styrkan i 20 minuter sedan blev Crosstrainern ledig, så där sprang jag i 20 minuter. Avrundade det hela med alldeles för lite stretch och sedan in i solariet. Sola Sola i 15 minuter och sedan cyklade jag hem igen.

Väl hemma harj ag pluggat som en tok och pluggade i ca två timmar, fick faktiskt rätt mycket gjort och jag har bara hälften av frågorna kvar. Ska göra klart dem imorgon, sedan har jag hela torsdagen på mig att läsa in till själva provet.

Ååh,längtar till säsong två av Gossip Girl. Jag vill, jag vill, jag vill se det nuuu!!


Nu ska jag sussa.
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback