Godnatt fredagsfolket!

Nu säger jag god natt, för jag är riktigt trött och ögonen känns verkligen tunga. Borde ha lagt mig för länge sedan, men jag har kollat på film och fixat design. Ska se till att fixa min design, och sedan Robins. Har en annan tjej också som ville att jag skulle fixa hennes blogg, så det kanske jag gör. Eller så får hon vara med och tävla om en! ;-)

Trött är jag i alla fall och imorgon är det jobb. Fem timmar är inte så farligt ändå, men kan bli rätt segt mot slutet av kvällen. Bortbjuden är jag också, så då ska vi iväg och äta. Kan bli intressant, mouahaha.

Imorgon innan jobbet ska jag nog inte gymma som jag hade tänkt göra från början. Känner att jag måste vila mina muskler nu och tar det på söndag-måndag istället. Så istället för gymmet, så tar jag en morgonpromenad, sedan kan jag städa rummet och sådant viktigt. Jag känner att jag är på G, och jag blir så mycket piggare av träningen.

Men nu ska jag sova. Hoppas ni haft en trevlig fredag, och att ni får en trevlig helg.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: ELLEN [alatariiel]

SVAR: Tack :D, fast det är bara en nödlösning haha ;D.

2009-03-07 @ 10:53:53
URL: http://alatariiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback