Geografiprov nästa

Sitter i sängen och lyssnar igenom massa musik och för över från den stationära till min laptop. Så jag kan lägga ut lite skön musik på mobilen. Fast egentligen borde jag plugga, eftersom jag har prov imorgon. Men det kommer gå bra, jag har bestämt mig för det i alla fall. Ska läsa igenom allt ett par gånger så jag i alla fall inte får IG, men det klarar jag!

Typiskt om jag ska bli sjuk nu också, bara för att jag ska jobba i helgen, men hoppas på inte! Inge kul o sitta i kassan och må bläää. Känns som om det var evigheter sedan jag jobbade, nästan så jag glömt lite. haha. Men det kommer också gå bra, fredag och lördag är korta dagar, sedan är det bara söndagen.

Geografi var det, och om klimat. Klimat är intressant, eller vad säger ni?

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback