Fotoinspirationen är på väg tillbaka!

Idag när jag höll på att städa lite så blev jag hemskt sugen på att fota och testa en ny grej.
Så jag satte igång att fota min söta lilla kaktus som jag har vid mitt fönster. Och jag har inget macroobjektiv eller mellanring heller, men lyckades ändå!

Klicka på bilderna för att få se dem i stort format, de är riktigt snygga då!
Min favorit är bild nr. 3.










Vad tycker ni om dem, visst är de coola? Jag har iprincip inte redigerat dem. Har bara färgkorrigerat den första bilden, för att jag gillade färgerna så. Jag är på g tillbaka nu!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Carolina

SJUKT SNYGGT! :)

min favorit är den 1:a och andra bilden :)

2009-03-12 @ 22:02:53
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback