Finfredag igen :-)

Nu är det äntligen fredag igen och alla fredagar är finfredagar, ellerhur Carro? Jag känner mig faktiskt alltid extra snygg på fredagar, kanske just för att det är helg.

Imorse höll jag på att försova mig också, eller jag gjorde väl då jag vaknade en halvtimme innan jag skulle till bussen. Gaanska så segt, så jag hann inte käka eller något och fick köpa macka på ICA. Hände en skum grej när jag och Carro var på g till skolan också. En snubbe som gick på bussen stirrade verkligen in i mina ögon, han slutade inte! Och när vi klev av gick de av på samma ställe och då stirrade killen sådär läskigt igen!! och inte bara i ögonen utan då kollade han på mina ben och grejer, skiitläskig ju eftersom jag inte vet vem det är och fattar inte vad han ville?!

Nog snackat om läskiga killar, haha.. värsta är väl att han går på skolan också? 

 Fotolektion nu och snart ska vi in i studion och leka lite. *thihi* Ska montera och ha oss sedan också så våra undervattensfoton blir klara. För nu har vi fått ett annat uppdrag, men mer om det senare.

Jobb ikväll efter skolan och sedan blir jag hämtad av min underbart snälla papi, som åker ända från Södertälje för att hämta mig och så jag kan åka dit. Slutar ju så sent och jag vill gärna åka idag, blir så segt att åka imorgon... :-(
Blir en myshelg  i vilket fall som helst.

Vad ska ni göra i helgen?
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

svar. awu okej jo helt rba :) neh typ bara surfade runt lite bland bloggar :D

2009-03-13 @ 12:40:35
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback