Fick bli en hemmadag idag

Sov rätt illa inatt och när jag vaknade runt 6 imorse kunde jag inte komma upp.. Förkylningen har slagit till hårdare nu och jag låter hemsk. Så jag beslutade mig för att stanna hemma och nästa gång jag vaknade var kl. 12 eller något sådant. Tror jag behövde det, sova i nästan tolv timmar varav de första sex timmarna var lite oroliga.

Men nu ska jag ta och städa mitt rum, som ser FÖRJÄVLIGT ut. Här ska det vara snyggt och pryydigt, men jaaa jag är aningen för bekväm. Typisk oxe kanske?

Vad ska ni hitta på en dag som denna, när solen lyser och det är skönt ute?
PussPuss

Kommentarer
Postat av: J_

2009-03-31 @ 16:37:32
Postat av: J-dog

synd att du blev sjuk :(

2009-03-31 @ 16:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback