En Bento-låda tack!

Håltimme i tjugo minuter till. Fortfarande mätt efter en stor portion Bento-låda från sushibaren Kohiro. Var där och åt med mami, eller vi åt inte där eftersom det var fullt, så vi tog med oss maten till skolan och så åt hon med mig här. haha.
Hon tyckte det kändes skumt att sitta på min skola och äta och jag förstår henne faktiskt!

Men Bento-lådan var extremt god och jag är jättemätt!! Mysigt att luncha med min maami också, alltid trevligt.
Slutar halv fem, för lång tid kvar, jag vill helst hem nu och ta det lugnt, plugga och träna. Så det blir till att gymma ikväll när jag kommer hem. Och plugga Naturkunskap förstås, eftersom jag har prov på fredag. Jippi!! *not*

Sitter nu och illustrerar lite på min bräda, när jag egentligen borde skriva reflektionen som skulle vara inlämnad igår.. Känner mig bad... Bad, Marcela..! Men jag ska skriva den nu, har börjat med rubriken i alla fall!

Snart får ni se min übersööta Kitty! Inte Hello Kitty, utan bara min Ganstah-kisse!
Vad ska ni göra idag?

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Bentolådan är kanske nått jag ska sikta på nästa gång jag äter på Kohiro, jag vill dit med dig snart :D

2009-03-03 @ 13:37:56
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Tack detsamma. ska du hitta på nåt kul idag?

2009-03-03 @ 13:39:36
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback