Äntligen FinFredag

Fotolektion nu och ajg åller på att redigera bilden för undervattensfoto, svårt som faan, helt galet.. Försöker få in "sjöjungfrun" på något snyggt sätt till en snyg bakgrund med havet. Men det går inte så bra och det ser bara helt jävla fejk ut. Funderar på om jag hämtar hem bilden och fixar det hemma istället, brukar gå bättre när jag får sitta själv.

Fredag idag igen då, fan vad veckorna går fort egentligen. För nu är det inte alls lång tid kvar till Lov, Beppe-möss-påtagning på Valborg, mer lov och slutligen Studenten samt Bal! Studenten med stora S. Och jag längtar till våren och sommaren, för jag vill ha värme och vårjacka. Bara bruna ben och solbränna. Stå och bli ännu mer solbränd när jag målar om huset, jbba och tjäna pengar och sedan flytta hemifrån.

Nee, det känns som att det blir ett riktigt bra år iår, det ska jag se till i alla fall. Hitta på lite bus och sådär.

Ska till SYO och göra ett lifecoaching-test och sedan är det prov...
Men nu måste jag kiila.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Ahå

Svar: Ja, visst är dem? :D Underbara! :D

2009-03-06 @ 20:01:18
URL: http://superahoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback