Ännu en förkylning?

Sitter och harklar mig och hostar, kliar och gör ont i halsen.. Har mamma smittat mig kanske? För jag har nog blivit förkyld igen, går runt och fryser och känner mig tung i huvudet. Fan vad trist, men jag tänker inte vara en sådan pesimist. Jag blir ju frisk någon gång och jag kanske kan ta och gå ned till gymmet och göra lite lättare övningar där, måste verkligen träna. Måste plugga också, Geografi prov imorgon.

Skolan idag var tung, vi pratade om like jobbiga ämnen, så som självmord och mobbning. Så det blev en jobbig och tung stämning i klassen också. Eftter skolan gick jag och tog en burgare med Alice och Carro på Donken, var ju så sjukt hungrig och vad som helst gick ned i min mage. Gick sedan vidare till Hellmans med Carro och tog en latte, sedan kom mamii dit.

Gick runt på stan och hon shoppade massor typ, massa ögonskuggor på Make-up store, jättefina färger! Så jag passade på att boka en sminkkurs som jag fick i julklapp, så nu ska jag dit den 7e april. Treeeevligt!.

Ska plugga nu, sköönt med avkopplande musik från radioline.se, jättebra sida med mycket blandat. Välj bara en radiokanal! ;-) eller skriv ett artistnamn så får du liknande musik. Just nu lyssnar jag på orientalisk/indisk musik. <3 uuunderbart!

Plugga var det, och börja fundera på talet kanske?
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Vad tråkigt med en förkylning. Hoppas att du blir bättre snart igen.

kram

2009-03-26 @ 19:04:13
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Fii

Hej.. orkar du göra mig en jättetjänst som fkt inte e jobbig?? :P (och dig själv) bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=191211 det är helt gratis, tar typ 1 minut o de skickar INTE reklammail.. Välj själv om du vill vara aktiv eller Ej!!!!! När du reggar dig får du 50 poäng.... När du samlat ihop 400 poäng får du ett presentkort på H&M, Kicks eller Nelly.com hemskickat (du väljer själv)

2009-03-26 @ 20:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback