Workin' 9 to 5

Inte riktigt de arbetstiderna, men nästan.  Workin' 10.30-18.15. Kändes som en lång arbetsdag
även fast det kanske bara var ett par timmar och jag har hela tiden trott att det varit söndag. Men eftersom
det är röd dag så harj ag också jobbat som en söndag... Så det blir lite segt med en söndag till imorgon.

Men nu är jag i alla fall hemma, ätit underbart god mat (visar bilder snart) och har mammas huvud i mitt
knä och masserar, haha. Gulligt. Kollar på film också, Skicka vidare en av världens finaste.

Ska kika in lite kläder på BubbleRoom också, så jag skriver väl ett inlägg om kläder jag kanske hittar.
Vad har ni hittat på idag?
PussPuss

Kommentarer
Postat av: mini

Såg att du hade kommenterat där man berättar om hur man kan mobilblogga. Tänkte fråga om det till slut fungerade för dig? För jag själv sitter här nu utan något mms inlägg... Konstigt :/

2009-06-20 @ 20:33:37
URL: http://damiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback