Willy Wonka and the Oompa Loompas!

Nu har jag gjort lite viktiga saker, satt igång två maskiner med tvätt och jag har en kvar.
Sedan har jag plockat lite på rummet och skrivit ett par viktiga brev. Har blivit översättare
för en hjälporganisation och ska översätta brev till och från spanska. Intressant tycker jag och
det är lite av ett volontärarbete, sedan får jag se till att arbeta med något annat.





Men nu börjar Kalle och Chokladfabriken på Kanal 9. Den nya versionen med Johnny Depp.
Har inte sett den, utan bara den gamla klassikern. Så nu ska jag kika på den. Hihi, barnslig jag
känner mig... och vad sugen jag blev på godis?
Kanske ska ta mig ett par bullar, höhö

PussPuss


(Bilderna googlade jag..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback