Var visst lite shoppingsugen

Idag efter den väldigt korta skoldagen, fördrev jag tiden tills det att jag skulle prova
balklänningen. Så jag vandrade runt på stan ett tag, köpte två par tygskor, sjuuukt
fina. Sedan två armband på rea och massa nagellack. Eller tre färger och ett set
med fransk manikyr.









Köpte även en fin klänning som jag kan ha på stranden. Var rea på H&M, så jag
passade ju självklart på att köpa en klänning för under 50-lappen, vilket kap!
Hittade även en fin tunika på Gina Tricot, som jag ska ha under utekvällar. Jättelåg
i ryggen, korallröd och riktigt jäävla snygg.

Men jag visar bilder på dem antingen imorgon eller en annan dag, när det är dags
att använda kläderna. hihi.

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Skorna va lovely :D

2009-06-09 @ 07:50:14
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Postat av: Anonym

var köpte dus korna??=)

2009-06-15 @ 23:31:26
Postat av: d

Tygskor + nagellacksshopping = sommar :D

2009-06-18 @ 02:29:41
URL: http://denizfryksell.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback