Underbara ledighet och sol

Nu står jag och fixar lite musik, har kopplat laptopen till stereon och eftersom jag är hemma själv
just nu skriker högtalarna ut underbar musik. Musik bestående av Kings of Leon och The Filthy Youth.
Låg och drog mig länge i sängen också, underbart sköönt, men råkade somna alldeles för sent.

Vet ni vad jag ska göra nu?
Joo jag ska fixa lite frukost, sedan ska jag sätta mig i solen och sola, läsa lite från nya Veckorevyn och
DEMO som jag köpte igår.



När jag bläddrade igenom Veckorevyn igår blev jag lite förvånad, när jag såg Stephanie från bloggen
Stephanie's Secret som jag läser. Tyckte det var liite kul att hon var med i vr.

Nee, men nu ska jag gå it och äta frukost. Måste ju njuta av ledigheten!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback