Tio timmars arbetsdag?

Ligger i sängen just nu, surar lite för att mina cupcakes inte blev som jag ville..
Frostingen blev inte lika fast som smörkrämen var förra gången. Blir ju finare med lite fastare form
så man kan pynta cupcakes'en lite fint, men neeej inte denna gång.. Så nu ser det ut som bara små klickar
med frosting och lite gulligt strössel... Tråååkigt juu! Men de är nog goda i alla fall.
Tänkte ta med mig ett par till jobbet imorgon, då blir de nog glada.

Nää, men nu ska jag sova, ska stänga imorgon så jag måste orka heeeela långa dagen.
Jobbar från 10 till 20.15 så det blir ungeefär nio timmars arbete plus en timme lunch.. Är alltså
på jobbet i tio timmar, det känns gaalet segt en fredag. Men cashen bara rullar in.

God natt på er, hoppas ni haft en fin dag.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback